Nieuws

jWat hadden we een geslaagde Koningsdag 2024! De opbouw helaas in de stromende regen, maar volgens Buienradar konden we vanaf een uur of tien een zonnetje verwachten...spannend  in verband met de aubade en de Koningsloop!

Onze hartelijke dank aan de scouting en NLS, die de aubade en het vlag hijsen op een prima manier begeleidt hebben..Dank daarvoor!

Na het openingswoord van de voorzitter Hans Kramer, vlag hijsen en het gezamenlijk zingen van het Wilhelmus, opende de Hollandse kermis en werd het zachtjes aan tijd voor de tweede Striense Koningsloop met beduidend meer hardlopers dan vorig jaar! In 2023 stonden we met 40 mensen aan de start en dit jaar maar liefst met 60 lopers! Laten we wensen dat dit aantal volgend jaar - met ons 100-jarig bestaan - nog groter is!

De vrijmarkt in de Molenstraat heeft veel bezoekers getrokken, het Keizercombo zorgde voor sfeervolle achtergrondmuziek terwijl men genoot van een hapje en een drnakje op de terrassen. De dag werd afgesloten met een knallend optreden van de band Wolfpack..

Kortom, een gezellige en sfeervolle Koningsdag 2024!

Koningsdag 2025

Zoals al vermeld tijdens de afgelopen Koningsdag viert de oranjevereniging Strijen volgend jaar het 100-jarig bestaan! Koningsdag valt volgend jaar op zondag; de viering ervan is op zaterdag 26 april 2025.

We willen er die dag een speciale, bruisende en speciale Koningsdag van maken en in aanloop naar dat speciale jubileum zullen er het hele jaar door activiteiten worden georganiseerd.

We kunnen dit niet alleen! We zijn op zoek naar nieuwe leden die ons financieel willen ondersteunen; een lidmaatschap kost slechts € 7,50 per gezin per jaar.....daarnaast zijn we hard op zoek naar verkeersregelaar en vrijwilligers die een toeziend oogje willen houden of een handje mee willen helpen bij onze activiteiten.

We nodigen u dan ook van harte uit om contact op te nemen met de voorzitter Hans Kramer via tel/whatsapp op 06-30302258 of via de e-mail info@oranjevereniging-strijen.nl.

Op naar 2025! Wij kijken er naar uit!